ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΓΝΩΣΗ & ΛΟΓΟ

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

ΧΑΛΟΟΥΙΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΆ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1 επαφή με σύλλογο γονεών Την / Το Δευ Οκτ 31, 2016 7:13 pm

sgvoug

avatar


Έκανα μια επαφή
και μου εγραψαν
Σας περιμένουμε στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ του Συλλόγου μας, προκειμένου να μας εκθέσετε τις απόψεις σας και τους προβληματισμούς σας. Σας γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι ο Σύλλογός μας δεν επεμβαίνει στο διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών.

2 ενέργειες που έκανα Την / Το Δευ Οκτ 31, 2016 11:05 am

sgvoug

avatar


1. έκανα έγγραφο στο υπουργείο. επικαλέστηκα το σημείο που λέει το ΑΠΣ σεβασμός στη διαφορετικότητα και επικαλέστηκα λόγους θρησκευτικούς που απαγορεύουν τη συμμετοχή. Μου ήρθε απάντηση ότι θα πάρω απάντηση και αριθμό πρωτοκόλλου
2. Τα ίδια και στην περιφέρεια
3. Έστειλα ενημέρωση στην επιτροπή επί των αιρέσεων της Ιερας Συνόδου και μίλησα και στο τηλέφωνο
4. Ενημέρωσα τη Μητρόπολη Νέας Ιωνίας
5. Έστειλα ενημέρωση στη εστία Πατερικών μελετών.
Με το σύλλογο είναι το πιο δύσκολο. Θα το προσπαθήσω.

3 Απ: ΧΑΛΟΟΥΙΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΆ Την / Το Δευ Οκτ 31, 2016 10:42 am

Adminuser1

avatar
Admin
Πράγματι το αναφέρει. Αρα από την πλευρά τους είναι κατοχυρωμένοι σύμφωνα με τον νόμο.
Εχεις προσπαθήσει να ενημερώσεις τον σύλλογο γονέων; κσι δεν εννοώ τους 6-7 ανθρώπους που συμμετέχουν στον σύλλογο, αλλά μέσω αυτών ολους τους γονείς του σχολείου πιθανόν με ενα κείμενο που θα δώσετε στα παιδιά. Στο σχολείο που φοιτά ο μικρός μου γιος, εχουμε ζητήσει από το σύλλογο να μας ενημερώνει "γραπτά" μέσω των παιδιών για οτιδήποτε γίνεται και αφορά το σχολείο.
Ισως υπάρχουν και άλλοι γονεις που εχουν αντιρρήσεις. Ετσι τουλάχιστον δεν θα είστε μόνοι σας και είναι γεγονός ότι αν "κινηθεί" μια τέτοια διαδικασία μπορεί και η εκπαιδευτικός να το ξανασκεφτεί.... Οι καιροί είναι πονηροί και κανένας δεν θέλει να εκτείθεται ουτε στο ελάχιστο.

4 αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών Την / Το Κυρ Οκτ 30, 2016 12:28 pm

sgvoug

avatar


Στη σελίδα 359 του αναλύτικού προγράμματος σπουδών γράφει
Προσωπικές συνήθειες και καθημερινή ζωή

Παρουσίαση ή αναπαράσταση εποχιακών γιορτών από Αγγλόφωνες χώρες, όπως τα Χριστούγεννα, το Πάσχα, η Αποκριά και συνήθειες ή έθιμα άλλων λαών, που έχουν σχέση με τον χρόνο.

ΑΠΣ Αγγλικών σελ. 359.
Οπότε ο Διευθυντής μου είπε ότι η γιορτή θα γίνειο κανονικά και μου έστειλε το μύνημα
Δε θα συνεχίσω άλλο. Μπορείτε να κάνετε ό,τι νομίζετε. Να έρθετε στο σχολείο και να συζητήσετε με τη δασκάλα των Αγγλικών, να πάτε στην Περιφέρεια, στο Υπουργείο, στη Σχολική Σύμβουλο Αγγλικής ή και όπου αλλού εσείς νομίζετε. Καλημέρα σας !

Όπως βλέπω αυτός είναι οκ και εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο απο το να ζητήσω απαλλαγή απο τη ώρα αυτή και να ζήσω μαζί με τα παιδιά μου στην άκρη της κοινωνίας....

5 Απ: ΧΑΛΟΟΥΙΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΆ Την / Το Κυρ Οκτ 30, 2016 12:25 am

Adminuser1

avatar
Admin
Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο για τα αναλυτικά προγράμματα της αγγλικής γλώσσας στο δημοτικό (και σε όλες τις τάξεις), διαπίστωσα ότι δεν αναφέρεται πουθενά ότι οι μαθητές συμμετέχουν σε μια τέτοια "γιορτή" στα πλαίσια καποιου προγράμματος (εκπαιδευτικού, διαθεματικού ή άλλου τύπου). Στη θέση σου θα ζητούσα από την καθηγήτρια του μαθήματος μια φωτοτυπια του αναλυτικού προγράμματος και συγκεκριμένα του σημείου που αναφέρεται στην παρότρυνσή της από το υπουργείο ή από τον σύμβουλό της για τη συγκεκριμένη ενέργεια.
Δηλ. από που οδηγήθηκε στο συμπέρασμα ότι μια τέτοια δραστηριότητα συνάδει με τους σκοπούς της ενότητας που θέλει να διδάξει. Τα αναλυτικά προγράμματα προτρέπουν τους εκπαιδευτικούς πράγματι, να δραστηριοποιήσουν τους μαθητές με διάφορες ενέργειες προς κατανόηση της διδαχθείσας ύλης. Αν λοιπον κινηθηκε από το ΑΠΣ ας σου πει που το βρήκε. Αν είναι οδηγία του συμβούλου της πάλι την έχει γραπτή, άρα ας σου την δείξει. Αν όμως είναι δική της πρωτοβουλία δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα.
Επίσης να γνωρίζεις ότι αίτημα με αριθμό πρωτοκόλλου μπορείς να κάνεις και στο σχολείο, ζητώντας να ενημερωθείς γραπτά, για τα παραπάνω.
Σου επισυνάπτω και την ιστοσελίδα που υπάρχει το ΑΠΣ της Αγγλικής από το υπουργείο παιδείας στο ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε, για να ρίξεις και εσύ μια ματιά, μήπως εμένα μου ξέφυγε κατι. (ΦΕΚ2871 9 Σεπτ.2016 Αριθμ. 141417/Δ2)
https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=http://ipaideia.gr/docs/syllabusypourgeio.pdf

6 συνέχεια στο χάλοουιν Την / Το Παρ Οκτ 28, 2016 3:53 pm

sgvoug

avatar


οι ενέργειες που έκανα.
1.ζήτησα εξηγήσεις και μου είπαν ότι τέτοιες δραστηριότητες είναι στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών
2. Ζήτησα εξαίρεση απο το μάθημα των αγγλικών εκείνη τη μέρα και μου είπαν οκ
3. Τηλεφώνησα στη πρωτοβάθμια Β Αθηνών όπου μου μίλησαν αρκετά απότομα. Μου είπαν ότι δεν είναι δικό τους θέμα και δεν μπορώ να ρωτήσω κάτι και να είναι επίσημο με αριθμό πρωτοκόλλου κα ( κάλεσα την υπέυθυνη εκαπιδευτικών θεμάτων)
4. Κάλεσα τη Μητρόπολη Νέας Ιωνίας και ζήτησα τον υπεύθυνο του γραφείου αιρέσεων και παραθρησκείας. Μου είπαν για γάμους υπάρχει υπέυθυνος για κάτι άλλο δεν ξέρουμε. Τελικά μου είπαν να πάρω τη Δευτέρα.
5. Τη Δευτέρα θα καλέσω στο υπουργείο και στη Μητρόλολη ( ξανά)
7. Με το Διευθυντή αφού σχεδόν μαλώσαμε τελικά μου έγραψε ότι
αναφέρεστε σε πολλά ζητήματα για τα οποία απαιτείται χρόνος και διεξοδική συζήτηση. Συνοπτικά: 1. το σχολείο λειτουργεί με βάση τις κείμενες διατάξεις, τα Διαθεματικά Αναλυτικά Προγράμματα και τα επιμέρους αναλυτικά προγράμματα των μαθημάτων. Η δραστηριότητα που το πρωί μου αναφέρατε εντάσσεται στο πλαίσιο του ΑΠΣ του μαθήματος της Αγγλικής (καθημερινή ζωή και συνήθειες) και καμία σχέση δεν έχει με οτιδήποτε άλλο. Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με το ΑΠΣ (αναλυτικό πρόγραμμα) παρουσιάζονται ή γίνεται αναπαράσταση εποχιακών γιορτών από Αγγλόφωνες χώρες (Χριστούγεννα, Πάσχα, Αποκριά, ήθη, έθιμα άλλων λαών. 2. Φυσικά ο τρόπος που μεγαλώνετε τα παιδιά σας είναι δικό σας ζήτημα. Ως εκπαιδευτικός έχω υποχρέωση να συζητώ με τους γονείς ζητήματα που σχετίζονται με τους μαθητές μας, να σας ακούω, να προτείνω λύσεις. Παρεμβαίνω ή θα παρέμβω σε περιπτώσεις που από το νόμο είμαι υποχρεωμένος να το κάνω (π.χ. πιθανή κακοποίηση παιδιού ή ενδοοικογενειακή βία σε βάρος παιδιού και σε αυτό είχα αναφερθεί "ως προστάτης" για λόγο που δεν αφορά εσάς ή το παιδί σας), 3. Είστε ελεύθερος να πράξετε ό, τι πιστεύετε. 4. Ως Διευθυντής του σχολείου σέβομαι όλους τους γονείς, όλους τους μαθητές μας, όλες τις απόψεις. Κάθε γονιός μπορεί να έχει την άποψή του, το σχολείο όμως δεν ετεροκαθορίζεται από αυτές. Φανταστείτε να το έκανε ! Πράττω, πάντοτε, σύμφωνα με όσα η κείμενη νομοθεσία ορίζει για το γενικότερο συμφέρον των μαθητών του σχολείου. Χρόνια Πολλά ! Με εκτίμηση Μήνας Αθανάσιος



Φυσικά με τη λογική αυτή για να μάθω αραβικά θα πρέπει να γιορτάζω το ραμαζάνι με γλυκά και για να μάθω κογκολέζικα θα πρέπει να φτιάχνω κουκλάκια και να τους βάζω καρφίτσες σε τελετές με μάγους κλπ άτοπα. Το βιβλίο των αγγλικών αναφέρει το χάλοουιν μαζί με τα Χριστούγεννα και το Πάσχα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τον υπερβολικό ενθουσιασμό να το γιορτάσουμε με γλυκά και παιχνίδι αντί για μάθημα αγγλικών στις 31/10. Αυτό σίγουρα έχει και άλλες προεκτάσεις.

7 ΧΑΛΟΟΥΙΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΆ Την / Το Τετ Οκτ 26, 2016 10:32 pm

sgvoug

avatar


Χαίρετε,
Στο 12 δημοτικό Νέου Ηρακλείου ζήτησαν τη Δευτέρα 31-10-16 να πάνε οι μαθητές της τετάρτης γλυκά για να κεραστουν την ώρα των αγγλικών για την εορτή του χάλοουιν.
Εγώ θα τους καταθέσω ένα κείμενο του γραφείου αιρέσεων της Μητροπόλεως Κηφισίας και θα ζητήσω να απασχοληθεί με κάτι άλλο ο Νικόλας. Το πρόβλημα είναι γενικό και θα πρέπει να το έχουμε κατα νου.

2 Νοε 2015
Ανακοίνωση της Ιεράς Μητροπόλεως Κηφισίας σχετικά με το Halloween (Χάλοουιν)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ HALLOWEEN (ΧΑΛΟΟΥΙΝ)
Τὰ τελευταῖα χρόνια, τέτοιες ἡμέρες, παρατηρεῖται στὰ Δημοτικὰ Σχολεῖα τῆς χώρας, Ἰδιωτικὰ καὶ Δημόσια, μία προσπάθεια γνωριμίας τῶν παιδιῶν μὲ μία νέα «γιορτή» ἐναρμονισμένη στὸ πνεῦμα τῆς Νέας Ἐποχῆς. Πρόκειται γιὰ τὸ Halloween(Χάλοουιν), ὅπως προβάλλεται μὲσα ἀπὸ τὸ μάθημα τῶν Ξένων Γλωσσῶν, εἰδικὰ στὶς πρῶτες τάξεις τοῦ Δημοτικοῦ.
Παραφθορὰ τῆς φράσης AllHallows’ Εve, δηλ. «Παραμονὴ τῶν Ἁγ. Πάντων»,τὸ Χάλοουιν βρίσκεται στὸ Ρωμαιοκαθολικὸ ἑορτολόγιο, ἑορτάζεται στὶς 31 Ὀκτωβρίου καὶ ἔχει χαρακτῆρα νεκρώσιμο - μνήμης κεκοιμημένων. Οἱ κοσμικὲς ἐκδηλώσεις τῆς ἡμέρας ὡστόσο, ἕλκουν τὴν καταγωγή τους ἀπὸ τὸν ἀρχαῖο κέλτικο παγανισμὸ (Samhain) σύμφωνα μὲ τὸν ὁποῖο, κατὰ τὴν συγκεκριμένη ἡμέρα «χαλαρώνουν» τὰ στεγανὰ μεταξὺ τῶν δύο κόσμων (ζωντανῶν - νεκρῶν) καὶ τὰ «πνεύματα» γίνονται πιὸ «δραστήρια».

Σήμερα, εἶναι ἕνα πλήρως ἐμπορευματοποιημένο νεανικὸ ἔθιμο ὅπου δεσπόζουν οἱ μορφὲς τῆς μάγισας, τῆς σκαλισμένης κολοκύθας, τῶν φαντασμάτων καὶ ξωτικῶν, μέσα ἀπὸ μεταμφιέσεις, παιχνίδια, τραγούδια καὶ συναφεῖς δραστηριότητες.
Ἱστοσελίδες Δημοτικῶν σχολείων ἀπὸ ὅλη τὴν Ἑλλάδα προβάλλουν ἀφιερώματα καὶ ἀναμνηστικὲς φωτογραφίες ἀπὸ ἐκδηλώσεις τῶν τάξεων ἀφιερωμένες στὸ Χάλοουιν. Παράλληλα, ἀρκετὰ κοσμικὰ κέντρα διασκεδάσεως ὑπόσχονται «ξεχωριστὲς» βραδιὲς καὶ πάρτι, μὲ κορύφωση τὴν 31η Ὀκτωβρίου. Ἀξιοσημείωτος πράγματι συγχρονισμός· τὸ Χάλλοουιν εἰσάγεται δυναμικά.
Τὶ ἄραγε ἀποκομίζει τὸ παιδὶ ἀπὸ ἕνα τέτοιο ἑορτολογικὸ κομφούζιο καὶ μάλιστα στὶς ἡμέρες τῆς Ἐθνικῆς μας Ἐπετείου καὶ τῆς Ἑορτῆς τῆς Ἁγ. Σκέπης;
Τὸ Γραφεῖο ἐπὶ τῶν αἱρέσεων προειδοποιεῖ τὸ χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Μητροπόλεώς μας ὅτι ἡ ὡς ἄνω ἑορτὴ μόνο ὡς ἀθώα δὲν μπορεῖ νὰ χαρακτηριστεῖ καὶ τοῦτο διότι:
Ἀποτελεῖ, διὰ τῆς ἐξ ἁπαλῶν ὀνύχων ἐξοικείωσης μὲ τὸ μαγικὸ στοιχεῖο, σταθερὸ προθάλαμο τοῦ Νεοπαγανιστικοῦ κινήματος (Wicca) ποὺ στὴν Ἀμερικὴ κάνει θραύση στὶς νεανικὲς ἡλικίες. Γιὰ δὲ τοὺς νεοπαγανιστὲς τὸ Χάλοουιν εἶναι ἐπίσημη ἑορτὴ καὶ συνοδεύεται μὲ ποικίλες τελετὲς.
Δὲν εἶναι λίγες οἱ περιπτώσεις ποὺ τὰ παιδιὰ ἀποκομίζουν τὴν ἐντύπωση ὅτι ἡ ἐπικοινωνία μὲ τοὺς νεκροὺς εἶναι ἐφικτή.
Φέρνει στὸ προσκήνιο ρωμαιοκαθολικὲς ἑορτὲς (Ἁγ. Πάντων, ἑορτὴ τῶν Ψυχῶν) μὲ τὴν ἀνάλογη, μὴ ἀποδεκτὴ ὀρθοδόξως θεολογία τους (περὶ καθαρτηρίου πυρός, μακαρίων & εὐλογημένων ὁράσεων, ἁγιότητος κ.λπ.)
Καλλιεργεῖται μία αἴσθηση ὁμοιότητας μὲ τὴν ὀρθόδοξη Ἑορτὴ τῶν Ἁγ. Πάντων μὲ ἐπακόλουθη συνέπεια νὰ δημιουργεῖται ἡ ἐντύπωση ὅτι ἀφοῦ ἔχουμε κοινὲς ἑορτὲς, ἔχουμε καὶ κοινοὺς ἁγίους.
Ἔτι περαιτέρω πρέπει νὰ τονιστεῖ καὶ ὁ ἀντιπαιδαγωγικὸς χαρακτῆρας τοῦ σχολικοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Χάλοουιν, τόσο ἀπέναντι στοὺς σκοποὺς τῆς ἑλληνορθόδοξης παιδείας μας, ἐφόσον ὑποβιβάζεται ἡ Ἐθνική μας ἐπέτειος, ὅσο καὶ στὶς πρακτικὲς της ἀφοῦ μὲ τὴν ἑορτολογικὴ συμφόρηση ἐπέρχεται σύγχυση στὰ παιδιὰ ποὺ ἀδυνατοῦν νὰ ἀντιληφθοῦν τὶ ἀκριβῶς γιορτάζεται.
Ὀφείλουμε νὰ ἐξετάζουμε τέτοια φαινόμενα προπαγάνδας καινοφανῶν ἑορτῶν στὴ γενικότερη Νεοεποχίτικη πανθρησκειακή τους προοπτική. Ὑπ’ αὐτὴν τὴν ἔννοια, μὴν ἀπομονώνουμε τὸ Halloween ἀπὸ τὴν ἄρτι ἀφιχθεῖσα παγκόσμια ἡμέρα Γιόγκα στὶς 21 Ιουνίου ἢ τὸ Φεστιβὰλ τῶν Χρωμάτων, ποὺ φέρνουν καὶ τὸ ἰνδουιστικὸ ἐορτολόγιο στὸ προσκήνιο.
Ὡς ἐκ τούτου καλοῦνται οἱ γονεῖς νὰ ἀποτρέπουν τὰ παιδιά τους ἀπὸ τὴ συμμετοχὴ στὸ Halloween, ἐνθαρρύνοντάς τα νὰ συμμετέχουν ἐνεργὰ στοὺς ἑορτασμοὺς τῆς 28ης Ὀκτωβρίου ἢ ἐμπνέοντας τὴ φιλανθρωπία τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων, ποὺ ἑορτάζουν τὴν ἑπομένη (1η Νοεμβρίου).

Ἐκ τοῦ Γραφείου ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων


Σταύρος Βουγιουκλίδης

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης