ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΓΝΩΣΗ & ΛΟΓΟ

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Theofia




Και ερχόμαστε ξανά στα λόγια αγίων της εκκλησίας μας ότι θα έρθει το κακό από τους διαβασμένους ,ενώ από την πολύ μόρφωση κάποιοι άνθρωποι που δεν θρώσκουν άνω στον Δημιουργό μας και δεν τον πιστεύουν για Θεό που καλά λίαν τα πάντα εποίησε, θα παραμορφωθούν . Και θα θελήσουν να παρασύρουν και άλλους σε αυτή την παραμόρφωση. Ακριβώς αυτό που συμβαίνει με την καθιέρωση της υποχρεωτικότητας της συμμετοχής των παιδιών μας στη θεματική εβδομάδα και τις έμφυλες ταυτότητες.
Επιχειρείται με φασιστικό τρόπο ένας ψυχοσωματικός εκφυλισμός των παιδιών μας από ανθρώπους της παιδείας. Κάποιοι μορφωμένοι αντίθεοι προσπαθούν να μετατρέψουν τα παιδιά μας σε διχασμένους και υπαρξιακά κλονισμένους ανθρώπους που ακριβώς επειδή βρίσκονται σε αυτή την ευαίσθητη και ευάλωτη ηλικία θα δημιουργείται μέσα τους η όποια αμφιβολία για την ταυτότητα του φύλου τους . Δεν πειράζει εάν νιώθουν λίγο μέσα τους αγόρι ή κορίτσι ενώ βιολογικά δεν είναι ή δεν πειράζει να δοκιμάσουν κιόλας να το βιώσουν αν νιώθουν να ταυτίζονται απόλυτα με το δικό τους φύλο. «Οι ομάδες διάσωσης» (βλέπε ΜΚΟ) θα αναλάβουν από την αρχή τον γενετήσιο προσανατολισμό τους. Και όλα αυτά μέσα στην σχολική τάξη που πρέπει να καλλιεργείται η ηθική και πνευματική διάπλαση του ανθρώπου. Κανένας νοήμων άνθρωπος δεν αμφισβητεί την ένδειξη σεβασμού στην διαφορετικότητα για να μιλήσουμε και με τις επικρατούσες ορολογίες, αλλά δεν μπορεί την αποκλίνουσα από τη φύση ροπή του ανθρώπου, και την παρά φύσει επιλογή του καθενός να την κάνουμε και υποχρεωτικό μάθημα στο σχολείο.
Αυτή η οντολογική και ηθική παρεκτροπή των παιδιών μας επιχειρείται και εμείς ως εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς καλούμαστε να συναινέσουμε στα σχέδια τους. Όχι όμως δεν θα τους περάσει γιατί και ως γονείς αλλά και ως παιδαγωγοί που έχουμε Θεό και μας πονάει η σωστή αγωγή των παιδιών μας αλλά πιστεύουμε και στην αγαπητική ένωση άνδρα και γυναίκας, δεν θα επιτρέψουμε να υποστούν αυτή την αλλοτρίωση στο νου, την ψυχή και το σώμα τους από τον ίδιο θεσμό του σχολείου.

mamamia




Θέλοντας να σημειώσω κάποιες πρώτες παρατηρήσεις σχετικά με τη θεματική εβδομάδα, έχω να σημειώσω τα εξής
Η αποτελασματικότητά της προκαλεί σκεπτικισμό,καθώς για μια ολόλκηρη εβδομάδα,σταματούν οι οποιες παραδόσεις για να ασχοληθούν τα σχολεία με τα συγκεκριμένα θέματα.Αυτό σίγουρα θα αποσυντονίσει τη σχολική ζωή εις βάρος του γνωστικού αντικειμένου που διδάσκονται οι μαθητές.Το σχολείο όλο και περισσότερο μετατρέπεται σε τηλεοπτικό πάνελ,όπου συζητούν τα φλέγοντα θέματα της κοινωνίας,όμως ο ρόλος του σχολείου είναι πολύ πιο σύνθετος και σοβαρός για να αντιμετωπίζεται έτσι.Δυστυχώς κάπως έτσι στρεβλά αντιμετωπίζονται και οι εκπαιδευτικοί ώς εμψυχωτές,ώς συνεργάτες,ώς συντονιστές όχι όμως ώς παιδαγωγοί.
Με την ενότητα διατροφή, είναι άξιο απορίας γιατί πρέπει να απασχολήσει τόσο πολύ τα παιδιά, τη στιγμή που και στο μάθημα της οικιακής οικονομίας υπάρχει, και στη νεοελληνική γλώσσα υπάρχει ,και στο μάθημα της γυμναστικής δίνεται η ευκαιρία να αναφέρει κανείς κάποια πράγματα.Ασε που για τη διατροφή έχουν να ακούσουν τόσα πολλά τα παιδιά απο τα ΜΜΕ.
Ητρίτη θεματική ενότητα που έχει ξεσηκώσει τόσες αντιδράσεις, εγείρει πραγματικά πολλά ερωτηματικά.
Καταρχάς ποιος είναι αυτός που θα μιλήσει για τόσο σοβαρά θέματα στα παιδιά;
Εχουμε γίνει μάρτυρες πολλές φορές από προγράμματα εγκεκριμένα του Υπουργείου, όπου οι ειδικοί, κάθε άλλο άλλο παρά ειδικοί ήταν.Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα Οφθαλμίατρος πήγε να μιλήσει σε Λύκειο για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Άλλη περίπτωση, ειδικός που μιλούσε στα παιδιά για παρόμοιο θέμα είπε ότι η ομιλία της βασιζόταν στο δόγμα του σοκ,για να σοκάρει τα παιδιά.Τα δικά μας και δικά σας παιδιά, που τώρα αρχίζουν να ξυπνούν ερωτικά ,να τα σοκάρει κάποιος;Σε ποια παιδαγωγική στηριζόμενος;Και πώς ακυρώνεται μια βασική αρχή για τέτοιου είδους θέματα, η εξατομικευμένη προσέγγιση;Η περισσή βιασύνη του Υπουργείου για τη θεματική εβδομάδα, μας δημιουργεί υποψίες ότι πρόκειται περι μιας ακόμη προχειρότητας.
Στο θέμα δε της ομοφυλοφιλίας,έχουμε δικαιωμα να εχουμε και εμείς άποψη.Κάποιοι από εμάς σπουδάσαμε σε παιδαγωγικές σχολές,διαβάσαμε τις απόψεις παιδαγωγών και ψυχολόγων περί ψυχοπαθολογίας της ομοφιλοφιλίας.Κάποιοι σπουδάσαμε φιλοσοφία.Θητεύσαμε στα διαχρονική μηνύματα των Ελλήνων φιλοσόφων μας για τη σημασία της αυτοκυριαρχίας του ανθρώπου έναντι των παθών του και αποκρυσταλλώσαμε τις φιλοσοφικές μας πεποιθήσεις.Ο άνθρωπος σε τούτο διαφέρει από τα ζώα ότι είναι έλλογο ον και έχει τη δυνατότητα να μην υπακούει τυφλά στα ένστικτά του.Ειμαστε χριστιανοί και ΄με βάση τα πιστεύω μας η ομοφιλοφιλία ανήκει στα πάθη, όπως και τόσα άλλα, για τα οποία οφείλουμε να αγωνιζόμαστε.Δεν κουνάμε το δάκτυλο σε κανέναν,δεν είμαστε άνθρωποι αναμάρτητοι ενώ οι άλλοι αμαρτωλοί. έχουμε αυτές τις απόψεις και θέλουμε να γίνουν σεβαστές οι απόψεις μας σε μια δημοκρατική κοινωνία..Δεν ανεχόμαστε καμιά ονειδιστική ετικέτα,επειδή έχουμε διαφορετική φιλοσοφική θεώρηση γιατί τελικά έτσι καταπατάται η δική μας διαφορετικότητα.Δεν κοροιδεύουμε κανέναν.Ειναι δική σου δουλειά τι κάνεις στην προσωπική σου ζωή αλλά δεν μπορείς να μου επιβάλλεις να συμφωνώ και να επικροτώ τις επιλογές σου και μάλιστα να τις διδάσκω στα παιδιά μου.Εξάλλου οι ειδικοί δεν συμφωνούν όλοι περί της ομοφιλοφιλίας.Μήπως λοιπόν είναι επιπόλαιο να μιλήσει κανείς σε παιδιά για κάτι τέτοιο;Επιχειρείται η φίμωση κάθε αντίθετης φωνής .Κι όμως μια βασική αρχή της δημποκρατίας είναι η ελευθερία έκφρασης.Μήπως ξεχάσαμε το Βολταίρο του Διαφωτισμού-που τόσο επηρέασε τη δυτική σκέψη- που λέει δε συμφωνώ με τίποτα από όσα λες όμως θα υπερασπιστώ το δικαίωμα σου να λες αυτό που πιστεύεις;

geo

avatar


Λόγω των πρόσφατων ανακοινώσεων στη παιδεία μας, σε πρώτη φάση θα προσχωρήσουμε σε μια συλλογική δράση επίκληση (παράκληση) της Παναγίας μας καθημερινά 22.00 - 23.00 για μια εβδομάδα (ή ίσως και λίγο παραπάνω). Μετά θα συζητήσουμε πάλι....

Ενημερωθείτε σχετικά από τα παρακάτω:
https://karavaki.wordpress.com/2017/01/07/education-crisis/#more-8418
https://karavaki.wordpress.com/2016/12/21/the-hell-of-norway/

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης