ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΓΝΩΣΗ & ΛΟΓΟ

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

TO MAΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΑΝΑΓΩΓΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

dimitra




26-9-14 το υπουργείο έδωσε μια τελεσίδικη απάντηση στις διαμαρτυρίες σχετικά με την διδασκαλία του κεφαλαίου της αναπαραγωγής στο βιβλίο της βιολογίας της Α γυμνασίου. Εντάσσει στο κεφάλαιο αυτό στη βιολογία της Β γυμνασίου και ορίζει οτι από το σχ. ετος 2015-2016 και μετά θα διδάσκεται υποχρεωτικά. Παρόλα αυτά η εγκύκλιος που έστειλε το υπουργειο στα σχολεία για την διδακτέα ύλη (αυτό το κάνει σε όλα τα μαθήματα) αναφέρει επί λέξη τα εξής:" κεφ.6 Αναπαραγωγή Παραγρ. 6.4 Αναπαραγωγή στον άνθρωπο. Είναι σημαντικό να τονίζεται η σπουδαιότητα της αναπαραγωγής για την επιβίωση των ειδών και την εξέλιξή τους. Για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και ανάπτυξη στάσεων και συμπεριφορών θετικών για την υγεία σχετικά με θέματα που αφορούν τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και την αντισύλληψη, θεωρείται αποτελεσματικό να ανατίθενται εργασίες στους μαθητές, ώστε οι ίδιοι να αναζητούν, να αξιολογούν και να συνθέτουν πληροφορίες περαν αυτών του βιβλίου." Οπως μπορεί κανείς εύκολα να καταλάβει το υπουργείο δεν υποχρεώνει τον εκπαιδευτικό να θέσει μια συγκεκριμένη εργασία, ούτε καν αυτή που δίδεται στο τετράδιο εργασιών του μαθήματος. Ο εκπαιδευτικός επιλέγει το πόσο θα εμβαθύνει στο θέμα ανάλογα με την ωριμότητα, το ενδιαφέρον και την αντιληπτική ικανότητα των μαθητών στην τάξη. Θα μπορούσε κάλιστα να θέσει την εργασία σε θέματα νοσημάτων που μεταδίδονται με αυτό τον τρόπο και έτσι να ενημερώσει και να προφυλάξει και τα παιδιά από πιθανούς μελλοντικούς κινδύνους που θα αντιμετωπίσουν, αν ανενημέρωτοι προβούν σε ανάλογες πράξεις. Τι να πούμε; υπερβάλλων ζήλος της εκπαιδευτικού; Ελλειψη εμπερίας; Πάντως οι γονείς καλά είναι να επεμβαίνουν σε τέτοια θέματα άμεσα και αποφασιστικά. Εχει επιλογές ο εκπαιδευτικός στις εργασίες που αναθέτει, δεν είναι μονόδρομος τα βιβλία εργασιών του υπουργείου....

sgvoug

avatar


οκ είναι τραγικό. κατα λάθος διάβασα και τη σελίδα 81 που λέει κάτι περίεργα....αν αυτό είναι βιολογία εγώ είμαι ελέφαντας.

katerina




Στο μάθημα της βιολογίας, στο τετράδιο εργασιών της Α' Γυμνασίου (φέτος διδάχθηκε στην αρχή της χρονιάς και στην Β΄Γυμνασίου) πρέπει να διδαχθεί από τον εκπαιδευτικό η δραστηριότητα 6.4 με τίτλο ¨σύλληψη και αντισύλληψη¨ http://ebooks.edu.gr/modules/document/file.php/DSGYM-A103/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%A4%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%BF%20%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%BD/00Binder1.pdf. Δεν ξέρω αν το θεωρείτε λογικό, βρίσκεται πάντως στα πλαίσια του μαθήματος της αναπαραγωγής. Πολλοί μαθητές σοκαρίστηκαν (φέτος για πρώτη φορά διδάχθηκε στο σχολείο μας από αποσπασμένη καθηγήτρια που ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του υπουργείου)και μαζί τους και εγώ που στην αρχή δεν πίστευα στα μάτια μου. Τα παιδιά υποχρεώθηκαν να φτιάξουν γραπτή εργασία όπως ζητάει το βιβλίο. Μόνο ένα ζευγάρι γονέων διαμαρτυρήθηκε.Η ίδια η καθηγήτρια ήταν ανένδοτη σε οποιαδήποτε παρέκκλιση από τις υπουργικές οδηγίες, παρ΄όλο που παραδέχθηκε ότι οι περισσότεροι μαθητές είναι ακόμα πολύ μικροί και ανώριμοι να διαχειριστούν το θέμα.

dimitra




Εαν την "ενημέρωση" οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων τότε μπορείς να διαμαρτυρηθείς άμεσα και έντονα σε αυτούς, παρατηρώντας μεταξύ άλλων και τα εξής. Το ίδιο το Υπουργείο διστάζει ή καθυστερεί δεν ξέρω, την προώθηση μιας οργανωμένης ενημέρωσης στο θεμα επειδή άπτεται πολλων ειδικοτήτων. Αφορά βιολόγους, γιατρούς, ψυχολόγους, παιδαγωγούς, γιατί εκτός από την ουσια του θέματος σημασια έχει και πως θα το "περάσεις". Ετσι οι ίδιοι οι καθηγητές μέσα από τα επίσημα συνδικαλιστικά τους όργανα δεν παίρνουν ανοικτά θέση. Ο,τι ακούγεται είναι "κραξίματα" διαφόρων και αφορά καθαρά προσωπικές απόψεις. Επίσης δεν ξέρουμε αν το μάθημα αυτό όταν και αν καθιερωθεί θα έχει την μορφή που παρουσιάζεται. Εκεί χρειάζεται να είναι κανείς σε εγρήγορση και να επέμβει άμεσα και αποφασιστικά στο υπουργείο, αν κάτι φανεί στα σκαριά. Πάντως αν ο Σύλλογος σας επιχειρήσει να επεκτείνει την ενημέρωση στους μαθητές, πας άμεσα στον Διευθυντή συντάσσοντας ένα κείμενο υποστηρίζοντας ότι τέτοια θέματα δεν ανατίθενται στο οποιοδήποτε να τα καλύψει, το οποίο κοινοποιείς και στον Προϊστάμενο Διεύθυνσης. Ζητάς να σε ενημερώσει επίσημα το σχολείο για όλες τις κινήσεις που έκανε και κατέληξε στην επιλογή του συγκεκριμένου ομιλητή. Φυσικά μέσα σε αυτές ΠΡΕΠΕΙ να είναι και η έγγραφη, σύμφωνη απόφαση του Υπουργείου. Στηρίζεσαι στην υπόθεση ότι τέτοια θέματα όταν αναπτύσσονται απο αναρμόδιους μπορεί να επιφέρουν ψυχολογικές βλάβες στα παιδιά, ιδίως στους εφήβους, διότι δεν έχουν όλοι ούτε την ίδια σωματική ούτε την ίδια συναισθηματική ωριμότητα. ΠΡΟΣΟΧΗ! οτιδήποτε δίνεται έγγραφα στο σχολείο να ζητάτε να παιρνει αρ. Πρωτοκόλλου και να εχει κοινοποίηση σε ανώτερο επίπεδο. Αλλωστε το σχολειο δεν παυει να είναι μια δημόσια υπηρεσία, που κάπου αναφέρεται και κάπου ανήκει.

Κορυφή

avatar


Επίσης θέλω να επισημάνω οτι ενώ στο Γυμνάσιο ζητήθηκε η συγκατάθεση των γονέων για την παρακολούθηση της ομιλίας,επειδή τα παιδιά είναι ανήλικα,στο Λύκειο δεν ζητήθηκε,σαν να έπαψαν να είναι ανήλικα και η αποψη των γονέων δεν τους απασχολεί!

Κορυφή

avatar


H ενημέρωση αυτή απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.Επειτα και στους γονεις τους.Άκουσα οτι για την ενημέρωση των γονέων,κάλεσε την ομιλήτρια ο σύλλογος γονέων.Την ομιλία που έγινε στους μαθητές, δε γνωρίζω ποιός την οργάνωσε.Οι ομιλητές στα 2 σχολεία ήταν διαφορετικά άτομα,και έγιναν την ίδια περίπου χρονική στιγμή.Είμαι σίγουρη οτι αν δεν έχει γίνει σε όλα τα σχολεία της χώρας,σύντομα θα εξαπλωθεί σαν επιδημία.

sgvoug

avatar


Για τι ηλικίες παιδιών μιλάμε;Είναι οκ απο το υπουργείο ή ήταν του συλλόγου γονέων;

Κορυφή

avatar


ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ,ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ,ΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ "ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ".
ΗΤΑΝ ΟΜΙΛΙΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΩ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ ΕΠΡΑΞΑ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.
Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ,ΕΡΙΧΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΙΣ",ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ "ΚΑΤΑΠΙΟΥΝ" ΕΥΚΟΛΑ.
ΛΕΝΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ Η ΕΠΑΦΗ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΑ 18,ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΩΡΙΜΑΖΟΥΝ.(ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΠΟΡΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 18).ΑΝ ΠΑΡ'ΕΛΠΙΔΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ MIA ΣΧΕΣΗ, ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΓΚΥΟΣ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ-ΧΑΡΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΙ Η ΟΜΙΛΗΤΡΙΑ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ-ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΤΡΩΣΗ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ.ΛΕΝΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ) ΠΟΥ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΟΠΕΛΑ.ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ "ΧΑΠΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΗΜΕΡΑΣ"(ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ... ΕΝΑ ΕΚΤΡΩΤΙΚΟ ΜΕΣΟΝ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΜΙΑΣ ΕΠΑΦΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΘΕΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ).Η ΟΜΙΛΗΤΡΙΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΗΔΗ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΝΑ ΕΓΚΥΜΟΝΕΙ (...ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΘΙΓΕΙ,ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΕΙ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ).ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ (ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΣΑ ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ)ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ.ΑΠΕΦΥΓΕ ΝΑ ΘΙΞΕΙ 2 ΘΕΜΑΤΑ.ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΛΟΙΠΟΝ,ΤΙ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΙΓΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟ.ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΕΝΙΚΑ "Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ".-"ΔΗΛΑΔΗ;"ΤΗΝ ΡΩΤΩ ΠΑΛΙ.-"ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ,ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Ή ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ".
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ,ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ,ΟΠΩΣ:"ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝΙΣΑΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ..ΤΑΔΕ,ΟΤΙ "Η ΓΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ"ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ,ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΝΩ ΦΡΟΝΤΙΣΑΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟ,ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠ' ΟΣΑ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ,ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕ Ό,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ.ΚΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ.ΕΙΠΑΤΕ ΠΡΙΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ,ΑΛΛΑ"ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ",ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ.ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΓΩΣΕΤΕ ΚΟΠΕΛΑ, ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΕΠΙΘ ΕΓΚΥΜΟΣ.ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.Π.Χ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΣΧΕΣΕΙΣ,ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΝΟΣΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΟΦΑΡΥΓΓΙΚΗΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΝΟΣΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ.ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ.ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.ΜΗΠΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ,ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΤΕΛΟΣ,
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ Π.Χ.ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΤΣΙΓΑΡΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ Η ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ Σ ΑΥΤΑ,"ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ",ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΡΟΩΘΕΙ,ΠΑΡΑ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ.ΚΑΙ ΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ,ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ;ΑΝΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ,ΤΕΛΙΚΑ ΩΘΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΦΗ;

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης