Και ερχόμαστε ξανά στα λόγια αγίων της εκκλησίας μας ότι θα έρθει το κακό από τους διαβασμένους ,ενώ από την πολύ μόρφωση κάποιοι άνθρωποι που δεν θρώσκουν άνω στον Δημιουργό μας και δεν τον πιστεύουν για Θεό που καλά λίαν τα πάντα εποίησε, θα παραμορφωθούν . Και θα θελήσουν να παρασύρουν και άλλους σε αυτή την παραμόρφωση. Ακριβώς αυτό που συμβαίνει με την καθιέρωση της υποχρεωτικότητας της συμμετοχής των παιδιών μας στη θεματική εβδομάδα και τις έμφυλες ταυτότητες.
Επιχειρείται με φασιστικό τρόπο ένας ψυχοσωματικός εκφυλισμός των παιδιών μας από ανθρώπους της παιδείας. Κάποιοι μορφωμένοι αντίθεοι προσπαθούν να μετατρέψουν τα παιδιά μας σε διχασμένους και υπαρξιακά κλονισμένους ανθρώπους που ακριβώς επειδή βρίσκονται σε αυτή την ευαίσθητη και ευάλωτη ηλικία θα δημιουργείται μέσα τους η όποια αμφιβολία για την ταυτότητα του φύλου τους . Δεν πειράζει εάν νιώθουν λίγο μέσα τους αγόρι ή κορίτσι ενώ βιολογικά δεν είναι ή δεν πειράζει να δοκιμάσουν κιόλας να το βιώσουν αν νιώθουν να ταυτίζονται απόλυτα με το δικό τους φύλο. «Οι ομάδες διάσωσης» (βλέπε ΜΚΟ) θα αναλάβουν από την αρχή τον γενετήσιο προσανατολισμό τους. Και όλα αυτά μέσα στην σχολική τάξη που πρέπει να καλλιεργείται η ηθική και πνευματική διάπλαση του ανθρώπου. Κανένας νοήμων άνθρωπος δεν αμφισβητεί την ένδειξη σεβασμού στην διαφορετικότητα για να μιλήσουμε και με τις επικρατούσες ορολογίες, αλλά δεν μπορεί την αποκλίνουσα από τη φύση ροπή του ανθρώπου, και την παρά φύσει επιλογή του καθενός να την κάνουμε και υποχρεωτικό μάθημα στο σχολείο.
Αυτή η οντολογική και ηθική παρεκτροπή των παιδιών μας επιχειρείται και εμείς ως εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς καλούμαστε να συναινέσουμε στα σχέδια τους. Όχι όμως δεν θα τους περάσει γιατί και ως γονείς αλλά και ως παιδαγωγοί που έχουμε Θεό και μας πονάει η σωστή αγωγή των παιδιών μας αλλά πιστεύουμε και στην αγαπητική ένωση άνδρα και γυναίκας, δεν θα επιτρέψουμε να υποστούν αυτή την αλλοτρίωση στο νου, την ψυχή και το σώμα τους από τον ίδιο θεσμό του σχολείου.
Επιχειρείται με φασιστικό τρόπο ένας ψυχοσωματικός εκφυλισμός των παιδιών μας από ανθρώπους της παιδείας. Κάποιοι μορφωμένοι αντίθεοι προσπαθούν να μετατρέψουν τα παιδιά μας σε διχασμένους και υπαρξιακά κλονισμένους ανθρώπους που ακριβώς επειδή βρίσκονται σε αυτή την ευαίσθητη και ευάλωτη ηλικία θα δημιουργείται μέσα τους η όποια αμφιβολία για την ταυτότητα του φύλου τους . Δεν πειράζει εάν νιώθουν λίγο μέσα τους αγόρι ή κορίτσι ενώ βιολογικά δεν είναι ή δεν πειράζει να δοκιμάσουν κιόλας να το βιώσουν αν νιώθουν να ταυτίζονται απόλυτα με το δικό τους φύλο. «Οι ομάδες διάσωσης» (βλέπε ΜΚΟ) θα αναλάβουν από την αρχή τον γενετήσιο προσανατολισμό τους. Και όλα αυτά μέσα στην σχολική τάξη που πρέπει να καλλιεργείται η ηθική και πνευματική διάπλαση του ανθρώπου. Κανένας νοήμων άνθρωπος δεν αμφισβητεί την ένδειξη σεβασμού στην διαφορετικότητα για να μιλήσουμε και με τις επικρατούσες ορολογίες, αλλά δεν μπορεί την αποκλίνουσα από τη φύση ροπή του ανθρώπου, και την παρά φύσει επιλογή του καθενός να την κάνουμε και υποχρεωτικό μάθημα στο σχολείο.
Αυτή η οντολογική και ηθική παρεκτροπή των παιδιών μας επιχειρείται και εμείς ως εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς καλούμαστε να συναινέσουμε στα σχέδια τους. Όχι όμως δεν θα τους περάσει γιατί και ως γονείς αλλά και ως παιδαγωγοί που έχουμε Θεό και μας πονάει η σωστή αγωγή των παιδιών μας αλλά πιστεύουμε και στην αγαπητική ένωση άνδρα και γυναίκας, δεν θα επιτρέψουμε να υποστούν αυτή την αλλοτρίωση στο νου, την ψυχή και το σώμα τους από τον ίδιο θεσμό του σχολείου.